Portal    Foro    Buscar    FAQ    Registrarse    Conectarse
Publicar Nuevo Tema  Responder al Tema Página 3 de 15
Ir a la Página Anterior  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Siguiente
Ir a la página   
POTERAS ARTESANAS. TUTORIAL ELABORACION PASO A PASO
Autor Mensaje
Mensaje Re: POTERAS ARTESANAS. TUTORIAL ELABORACION PASO A PASO 

Boas compañeiros, aquí estamos de novo.
Jose, esas poteras que alumbran na oscuridade con que tipo de pinturas as pintas, pintalas coa pintura Glow que nos pon o Manel ou utilizas outra marca de pintura, eu teño unha, pero non me sirve, porque a pintura esta como si fora seca e o pintar hay que botarlle un pouco de auga é non me queda nada ben, so se ben uns puntos na oscuridade, donde a consigues.

Bueno deixovos unhas fotos de tres poteras que fixen a seman pasada.
Esta primeira esta feita con xiratorio na boca.
     Image
     Image
Haber que vos parecen
Un saudo. Manuel

Desconectado Ver perfil del usuario Enviar Mensaje Privado
Descargar Mensaje Volver arriba Página Inferior

Hola Manuel a verdade é que a pintura que uso eu non é comercial conseguiuma miña irmá no seu choio, é a de pintar ás saidas de emerxencia dos buques de guerra. Tamén é moi pastosa xa que ten disolto un polimero impregnado en fósforo que é o que a fai brillar. O que fago é darlle unha man moi gorda que cubra a barriga enteira e estendela cun pincel de pelo brando sen que me queden moitas irregularidades ( fai falla un pouco de paciencia). Existen pinturas fosforecentes en spray, Duplicolor teñena pero é cara. Sei que hay unha da marca de graffiteros Montana creo que se chama poltergeist e está bastante ben de precio. Se tes algunha tenda pola túa terra pregunta por ela ou se non mira por internet que a atopas seguro. Bonitas poteras, por certo. Espero que te axudara. Unha perta.

P.D.: Manuel se tes a ben mandame teu e-mail por privado xa que te quero enviar unha cousa e non me deixa por M.P.

Desconectado Ver perfil del usuario Enviar Mensaje Privado Ver la Galería Personal del usuario

Hola a todos.
Da gusto ver que continuais con la elaboración de pajaritos, por las pintas que llevo, este año tendré que pedir ayuda jejeje.
Guapas poteras si señor espero que recupereis el tiempo empleado con muchos dias de abundantes capturas.
Hay una pintura fotoluminiscente en spray muy buena,  MTN ALIEN POLTERGEISTESA para pintar potera antes de entelar
recomiendan pintar sobre fondo blanco. Podeis pedir información a TITI, el la conoce bién.
Saludotes  Manel.

Hola de novo. Manel esa era a pintura que me refería eu pero non miredes por MTN a marca é Montana e unha marca de graffiteros, pero se TITI a pode conseguir moito mellor. Unha perta a todos.

Desconectado Ver perfil del usuario Enviar Mensaje Privado Ver la Galería Personal del usuario

Boas noites compañeiros.
Jose como fago pra mandarche o mensaxe por privado, intentei mandarche un mensaxe por MP pero non me deixou.
Xa me dixo Manel que che deu o meu email.
Un saudo e gracias. Manuel

Estas son las nuevas coronas para esta temporada , espero que os gusten más que las otras.La ventaja que tienen  
estas coronas es que se pueden hacer los peces mucho más finos . Las coronas de la foto son las más grandes .

Un saludo  

TITI

Image

sabarigo Escribió: [Ver Mensaje]
Boas noites compañeiros.
Jose como fago pra mandarche o mensaxe por privado, intentei mandarche un mensaxe por MP pero non me deixou.
Xa me dixo Manel que che deu o meu email.
Un saudo e gracias. Manuel

Boas Manuel tiña desactivados os mensaxes privados de usuarios no perfil,xa os activei, cando queiras xa me podes mandá-los. Grazas a ti e unha forte perta.

TITI Escribió: [Ver Mensaje]
Estas son las nuevas coronas para esta temporada , espero que os gusten más que las otras.La ventaja que tienen  
estas coronas es que se pueden hacer los peces mucho más finos . Las coronas de la foto son las más grandes .

Un saludo  

TITI

Image

TITI, podrías hacer algún tuto de como se hacen esas coronas? son flipantes

Hola a todos, En los peces artesanos , para mi hay dos partes muy importantes la forma del pez y la otra es la corona , en una foto nuestro amigo manel
 tiene una corona doble de  alambre de muelle   ese señor es un vasco, creo que tiene cerca de 70 o 80 años mis coronas no le llegan ni a los pies para mi seria un gran desprecio decir como realizo mis coronas, pero todo llegara, creo que nuestro amigo Jose esta bastante cerca de llegar a la solucion ,cada vez nos parecemos más    ,no para ,busca y busca , en  los peces tendria que guarda el primer pez para que se diera cuenta de la mejora .

Bueno corto el rollo  y UN CORDIAL SALUDO PARA TODO

Hola a todos, En los peces artesanos , para mi hay dos partes muy importantes la forma del pez y la otra es la corona , en una foto nuestro amigo manel
 tiene una corona doble de  alambre de muelle   ese señor es un vasco, creo que tiene cerca de 70 o 80 años mis coronas no le llegan ni a los pies para mi seria un gran desprecio decir como realizo mis coronas, pero todo llegara, creo que nuestro amigo Jose esta bastante cerca de llegar a la solucion ,cada vez nos parecemos más    ,no para ,busca y busca , en  los peces tendria que guarda el primer pez para que se diera cuenta de la mejora .

pues nada... si en algún momento te ves con ganas no dudes en postear el manual, ya que aunque te lo pidiese yo supongo que habrá muchísimas más personas interesadas en tus coronas viendo el resultado, un saludo

Boas TITI para min é toda unha honra que me compares contigo, xa che dixen en persoa o que eres para min neste mundo da fabricación de poteras, pero ainda quedame moito que vogar para chegar ata o teu nivel. Encanto a esas coroas ocas, ainda que descubrise o segredo non me parecería ético desvelalo porque é algo novidoso que só ti fas. Cando o segredo quede desvelado por outras persoas entón poderemó-lo publicar neste foro. Por certo ainda teño un peixe dos primeiros que fixen, con unha coroa de acupuntura mercada que despois me enterei que era túa. Cando teña tempo colgo unha foto dél para que veades a evolución. A verdade é que está un pouco reventado porque xa pescou un pouco. Un saudo e que pesquedes moito.

Hola amigos.
Por aquí ando de nuevo.
Dejo muestra de como serán mis pajaritos 2012, peces con diferentes formatos y medidas para intentar engañar a los
cefalópodos.
Esta semana, tengo previsto terminar todos los cuerpos y dejarlos con el equilibrado bastante aproximado para pasar
al entelado en cuanto me sea posible.  

Saludos cordiales y buena pesca a todos.

Image
                                            Cuerpos de 4.5 - 5 - 5.5 - 6.5 - 7.5 - y 8.5 cm.

Excelente a colección Manel, esperamos que os acabes pronto e que te reporten moitas capturas, se os hai  claro.

Buenas foreros.
Manel muy buenas poteras, pescaras muchos calamer con ellas.
Un saludo-

Hola.
A ver si es vedad que capturan muchos calamares. De todas ellas, alguna buena saldrá.
El trabajo previsto para esta semana está cumplido. Poteras equilibradas a mi manera con diferente grado de hundimiento
Rápidas, medias y lentas. Cuando estén terminadas marcaré en el plomo diferentes letras según su grado.
Saludos.

Image
                                                                             Image
Image

Buenas noches amigos.
Haber si alguno de vosotros le esta pasando igual que a mi, os envío foto de una potera con la cual fui a pescar dos días y resulta que despues de haber comprobado que la potera estaba bien equilibrada antes de usarla me encuentro que despues de haberla usado 2 días y pescado un calamar. hoy al llegar de pescar la eche en el agua haber como estaba equilibrada por que cuando estaba en el muelle ya me parecia que se iba un poco de culo, por cierto ni una pieza, haber si alguien me puede dar una solución ha este problema, Manel ya me comento que las poteras se desequilibran pero tanto como se ve en las fotos que os envío, puede ser un problema de que llevase algún golpe, ya me tiene pasado así con alguna comprada tambien, que tengo que desmontarla y volver a equilibrarla o mover solo el plomo de sitio, creo que estoy haciendo algo mal.
Image

Image
Como se ve en la foto se me va mucho de culo y ya me paso así con otra que hice
Un saludo y haber si alguien me puede dar una solución para que no me pase esto. Manuel

R.  Hola tocayo.
Creo que ese problema, está causado por tener plomo en demasia.  Al estar sujeta con el sedal tiene un punto de
apoyo y baja cola, si tuviese de menos la cola subiria en vez de bajar.
La solución será desplazar plomo hacia cabeza, sacar peso ó ambas cosas.
Alguna de mis poteras y sin causa aparente les pasó exactamente lo mismo, suele ser en poteras rápidas con
velocidad de bajada rápida " Cabezonas "
Saludos.

Buenas Manel.
Me parece que tienes razón, porque ayer le estuve limando el plomo, y me quedo de la siguiente manera.
   Image
   Image
Hoy voy a ir de pesca, aunque los calamares y chocos se ven muy poco o nada, haber como funciona y si no le vuelve a pasar lo mismo.
Un saludo.

R. Hola tocayo.
Comparando las fotos, dá la sensación que tuviste que sacar una cantidad de plomo importante.
Antes de proceder al equilibrado, deja la potera sumergida un buén rato " que la tela se encharque " controla también
que no existan burbujas de aire unidas a la tela por exterior potera etc.
Saludos.

Boas rapaces, desculpade a tardanza, estiven un pouco liado, teño ó raparigo medio pocho e máis estiven a crear unha encarga exprés para o meu padriño que lle quere facer un agasallo a uns dos seus amigos. Velaaí van, son catro chipironeiras tipo pombiña 100% artesanais. Espero que vos agraden.

Image
By anime1977 at 2012-05-16

Image
By anime1977 at 2012-05-16

P.D.: Manuel ¿é posible que se che desplacen as coroas cara atrás cando atrapas unha peza ou enganchas no fondo?, porque senon as únicas explicacións que lle atopo é que o pasar un tempo na auga o material encharque e colla máis peso ou se desplace un pouco o chumbo o rozar no fondo. Pero agora xa coñeces a solución quitar un pouco de chumbo e listo. Se algunha vez te pasas e o peixe erge a cola non o tires nen lle cambie-lo chumbo un furadico na cola e lle pos un chumbiño pequeno dos de poñer na liña, un pouco de pintura e listo. Espero que te axudara nalgo e unha perta para todos.

Boas foreiros.
Xoxe eso que me dis tamen no pensei en que se fora un pouco pra tras a coroa o pescar un calamar, haber que pasa hoxe, xa vos contarei. Ati tamen che ten pasado  Que se che mellore o rapaz.
Un saudo e gracias por todo

Manuel, grazas polo do rapaz, con algún enganche no fondo arriscando para os chocos teñenseme desplazado as coroas, con unha picada xa non me parace tan fácil. Pero un golpe no chumbo, tanto na caixa ou no fondo pode descompensa-la potera. Intenta forra-lo fondo da caixa onde leves os artesáns cun pouco de goma eva ou algo parecido para que non leven golpes no transporte e a ver si así solucionas algo. Eso era máis común nas poteras de madeira de balsa e samba que si podían encharcar pero nas de poliuretano tanta descompensación non é moi normal a non ser que sexa polos golpes porque o poliuretano soe repeler a auga e impermeable e non debería encharcar. Espero que se che solucione o problema, unha perta.

Mostrar mensajes anteriores:   
Ocultar¿Este tema fue útil?
Compartir este tema
blinkslist.com blogmarks.net co.mments.com del.icio.us digg.com newsvine.com facebook.com fark.com feedmelinks.com furl.net google.com linkagogo.com ma.gnolia.com meneame.net netscape.com reddit.com shadows.com simpy.com slashdot.org smarking.com spurl.net stumbleupon.com technorati.com favorites.live.com yahoo.com DIGG ITA Fai Informazione KiPapa Ok Notizie Segnalo

Publicar Nuevo Tema  Responder al Tema  Página 3 de 15
Ir a la Página Anterior  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Siguiente

Usuarios navegando en este Tema: 0 Registrados, 0 Ocultos y 2 Invitados
Usuarios Registrados conectados: Ninguno

Lista de Permisos